Arya1801 Kız kardeşim 1 aylık hamile ve diş ağrısı çekiyor 3 gündür hiç bir şey yiyemiyor ve dişi de yüzü de çok şişti. Dişçi hiçbir şey yapamam yeni hamilelik olduğu için dedi ne yapabilir nasıl kurtulabilir lütfen yaşayan varsa yardımcı olun 😔
geldigelenanne Arya1801 Allah yardımcısı olsun 🤦🏼♀️ ben de emziriyorum dişim apse li 15 aylık olduk hala cekiyorum. Üstte kaldim belki yardımcı olan arkadaşlar olur
pogacayanakli_aylamm Arya1801 benim de emzirme döneminde aşırı şekilde ağrıdı dişim. Doğal elma sirkesi ile gargara yapsın. Dış etlerine de karanfil yada kantoron yağı sürsün. 3 4 gün denedim çok iyi geldi. Birde yoğurt yemeyi ihmal etmesin.
Mervee35 Arya1801 6 aylık hamileyken bnmde çok ağrımıştı. Doktorum antibiyotik hap vermişti. Kesti çok şükür. Danışın isterseniz sizde doktoruna
geldigelenanne Arya1801 hiç bisey 😰 bazen ağrı oluyor sirke ile gargara yapıyorum ya da karanfil alıyorum ağzıma