Kızlar merhaba 37 günlük anneyim sütüm çok şükür var doğumdan hemen sonra geldi fakat cok az az oldugunun farkında değildim elektrikli pompayla sagıyorum 2 göğsümden taş çatlasa 60 cc cıkıyor hadi 65 olsun 70 i bulmuyor bu da maalesef ki kızıma yetmiyor su boş boş tüketiyorum aktardan rezene aldım her gün koca bardakta içiyorum burda okudum kadın yazıyor yok sağıyorum 200 cc cıkıyor 300 cc cıkıyor buzluga atıyorum filan buzluga atmayı bırak kızıma yetecek kadar bile sütüm cıkmıyor eczaneden elektrikli pompa aldıgımız da eczacı cok süt çıkar onun için süt saklama poset de alın demiş adam eşimde almış sütünün artması için daha ne yapmam gerek mama veriyorum gün içinde kızıma mamayı kesmek istiyorum 🥺