Hakanasafinannesi evet benimde dikkatimi cekti burada 9.cu ay asi takvimi yok ama bizde olucaz 21 haziranda 9 ay asimizi saglik bakanligi kizamik vakalari arttigi icin 9.cu aya da eklemis 12.ci ayda tekrar kizamik asisi olucak kizim daha sonra her saglik ocagi yapmiyormus diye duydum yani bu nasil bir is anlamadim bende biz saglik ocaginda degil rutin aylik kontrollerimize hep gittigimiz icin doktorumuzda ucretsiz oluyoruz doktorumuz vuruyor hep asilarimizi yani