defnosgeldii Merhabalar, hayırlı olsun güzel anne.İyiki doğmuş minik yavrun bu vesileylede anneliğinide kutlarım.Öncelikle kafana bu durumu takma,ne kadar takarsan o kadar ters etki yapar.Süt artırıcı besinler tüketmeye çalış.Örneğin dereotu,hurma,incir, ıhlamur çayı, papatya,rezene gibi. Bolbol yeşillik tüket maydonoz hariç.Tahin pekmez bunlarda çok iyi süt yapıyor.Ama öncelikle inan sütünün geleceğine ve bebeğinin doyduğuna. En önemliside bebeğini çok sık emzir.Uyuyor diye bekleme her yarım saat bir saat arayla al kucağına uyandırıp emzir.Onlar acıkınca utanmazlar yada bunu bilmezler.Hala anne karnında olduğunu düşünürler.O yüzden sık emzirmek doğru beslenme güzel psikoloji ve bebeğinle ten temasını fazlasıyla yap.Onu her kucağına aldığında kokusunu içine çekerek gözlerini kapat ve mucizeyi hisset.Her emzirmede onu kokla ve dokun o zaman içinden okyanuslar alacaktır güzel anne. Buna inannn🌺 Sağlıkla sevgiyle kalın 🙏🏻🧡