Minenur123 Kızlar elimde 6,18 ay aventin emziği var bebegim birkez bile kullanmadı tutamıyor çünkü satmak istiyorum alan olursa yazsin iki tane emzik ve kutuyla beraber 80 tl
25moonlight2021 Minenur123 emziği tutturmadan tutmadığını nasıl anladınız? Yanlış anlamayın ama nasıl güvensinler size bu konuda? Sıfırın almak varken kullanılıp kullanılmadığından emin olunmayan emziğe 80 lira verileceğini sanmıyorum
Minenur123 iyilik80 valla canım ben eczaneden 115 tl aldim iki tane var üstelik hic ama hiç kullanmadik 0 gibi Birşey
Birkucukeylulmeselesi Damla6117 nerden aldın canm ben biberonu 100 e almıştım kızım kırdı ve onsuz da içmiyo günlerdir
Damla6117 Birkucukeylulmeselesi trendyoldan almıştım paket halindeydi 2 emzik kutulu birde biberon 140 küsür liraya aldım 143 müydü 145 mi ne
SeherRonyaMelek Birkucukeylulmeselesi canım dolap uygulamasına bak bence orada avent biberonlar var 40 tl ye falan hatta 22 tl ye bile vardı. Eğer emziği varsa sadece biberon kısmını alırsınız
Birkucukeylulmeselesi SeherRonyaMelek evet var aslında aklımda da eşim çok sorunlu bu konuda şimdi biberonunu da biliyor kırıldı berden aldın diye sorar yalanda söyleyemem ama bakıcam sıfır kutulu da oluyot genelde emziği duruyor mutlaka internet ten daha uyguna alırım diye düşünüyorum 🤨
Minenur123 25moonlight2021 ya ne kadar kötü düşüncelisin emziği kullanipta sanki 2 gün boyunca mi kullandık.
25moonlight2021 Minenur123 2 gün değil 2 dk dahi kullanıldıysa “kullanılmıştır”. Hijyen açısından başka bebeğin kullanması uygun değildir. Siz kendi bebeğinize başkasının 2 dk emip bıraktığı emziği verir misiniz? Asıl kötü düşünceli olan sizsiniz!
Aselikoo Yani bir anne başka bir bebeğin emzik yüzünden zarar görmesine müsade etmez zaten kullanılan emzik belli olur heralde kaynatılıp iyice sterilize edilebilir