ikiprensannesii2 Efeninannesiii02 Sağlıklı görmüyorlar🤷🏼♀️ Kullandım ben 2 ay kadar biraz biraz sonrada iyice hareketlendi hiç istemedi
Vanilya Efeninannesiii02 Kullandım ama çok sağlıklı olmadığına kanaat getirdim. Ayaklarının bir içe basıyor
SeherRonyaMelek Efeninannesiii02 bence gerektiği gibi kullanıldığında gayet faydalı. Örneğin ben 6. Ayda koyduma ma öyle tüm gün değil. Ara ara koyuyordum sonrasında zaten 7. Aya geldiğinde kendisi tutunarak sıralamaya başladı o zamanlardada ara ara kullandım. Sonra kaldırdım.Kızım erken yürüdü ve parmak ucuna basma olayı yaşamadı
minnosunannesi06 Efeninannesiii02 bende kullandım oğlum 2 3 ay bindi okadar çok asiri bindirmedim ayaklandıgi için binmedi artık yurutecte hic parmak ucuyla gitmedi bazi kisiler parmak ucunda gidiyor bilmem ne diyor lar
SheShines 2 ay kullandım gördüm bir etkisi yok kullanmayı bırakalı oğlum ayağa kalkmayı sıralamayı öğrendi, oysaki ben yürütecin yardımcı olacağınu düşünmüştüm ama tam tersi geciktiriyor.
Serifeelifasel Efeninannesiii02 Kullandım ama sürekli değil yemek yerken çok acil isim olduğunda çok tavsiye etmem ama yalnız anneler için mecbur gibi sırf o yüzden yanımda biri olsa kullanmazdim hafif yan basıyor yürüteç yüzünden
Mom0911 Efeninannesiii02 kullandık canim , ama çok fazla oturmuyordu sadece yemek yaparken vs koyuyordum. Herhangi Bir sorun yaşamadık