Arkadaşlar selamlar, çalıştığım iş kolu sebebi ile aşı önceliği oluştu bıontech aşısı için. Kızımı emziriyorum hala 12,5 aylık . Bu aşıyı olan annelerimiz var mı burada . Emzirme dolayısıyla kızıma olumsuz bir etkisi olur mu ? Bu konuda bilgisi olan var mı acaba ? ( doktoruma da yazdım şimdi ondan da cevap bekliyorum )