Mavieylul Bebeğim 2 aylık mememi tam kavrayamıyor ucunu emiyor. Aktif de ememiyor. Böyle sorun yaşayıp ilerde düzelen var mı 😔
Kimimkiben Mavieylul aynı ben canım. 4 aylık olacağız ağzı büyüdükçe kavramaya başladı. Biraz sıkıntı çekeceksin ama pes etme 🤗 ucunu emdiği için ağrı bütün göğsüme yayılıyordu ve ucu mosmordu. Düzeldi çok şükür darısı başına inşallah 😘