@Mysunshines17#125631371 haftadır aynı durumu ben yaşıyorum😄
15gün uyucaz diye ne çektik,intihar eşiğine geldim çaresizlikten,4ay atağından kendi kendine uyur halde çıktık,önceden ayakta sallanırdı,ama ne ayak ne kol ne beşik hiç birinde uyumadı,kendi kendine uyuyup kalınca farkettim bende artık sallanmak istemediğini😒evet dediğiniz gibi çocuk uyumuyorsa birazda sallamadan fln kendi halinde bırakmak lazım