Dilaranne öncelikle hayırlı olsun. Ben de yaklaşık 1 ay önce kızımı sütten kestim. İlk hafta çok kötüydü 😔 kucağımda pış pış ile uyutmaya çalıştım,evin içinde gezinerek vs. Ama hep direndi, ağlama krizine girdi sonra yorgunluktan uyuya kalıyordu😔 memeyi unutunca yatırdım yatağa ben de yanına uzandım konuştum,sessizce masal anlattım,pış pış diyerek uyuttum hala öyle uyuyor çok şükür. Yatırıncada eline hep suluğunu veriyorum bazen içiyor bazen inceliyor onunla oyalanırken uykuya dalıyor. Bu süreçte size sabır diliyorum inşallah en yakın zamanda düzene sokarsınız🙏