Arkadaşlar bebeği zor yemek yiyen annelere hep üzülürdüm sanırım bende onlardan oluyorum. Kızım 6 ay 10 günlük asla ve asla ağZını açmıyor ne versem geri çıkarıyor çeşit çeşit şeyler yapıyorum hepsi ziyan oluyor ne yapmam gerekir nolur bana akıl verin