Muallime1 Kızlar oğlum 9 aylık suyu illa kaşıkla içecek zaten doğduğundan beri asla biberon mama emzik almadı kaşığa alışık suya nasıl alıştırabilirm kaşıkla minik minik veriyorum baydım artık bol bol içsin istiyorum pipet tutabilir mi ?
Aybersa Muallime1 genelde 12.ayda başlıyorlar pipete ama siz bulundurup deneyin, oğlum 12 buçuk aylık ,yeni yeni alışıyor pipettten çekmeye,icemeyince kapağını açıp bardak gibi veriyorum dile saça içiyor
cileklimilk Muallime1 biz de 10 aylığız anne sütü aldığı için baştan beri biberon suluk kabul etmedi . Bardakla ilerliyoruz bizde oldukça da hevesli bardağa deneyebilirsiniz sizde 😊
Beyzam18 Muallime1 kalın cam kulplu cam bardak 6 aydan itibaren öyle su skma meyve sularını hep öyle içiyor 1yas 23 günlük kızım 😇 biberon emzik almadk bna pipet sulukhic hijjenik gelmiyor canm tabiki yine den bilirsin 🤗🤗😇
Muallime1 Aybersa İlerde de alacağım illaki madem alayım alışsın erkenden içsin kaşıkla gıdım gıdım gına geldi bana havalar da sıcak içirmek istiyorum
Muallime1 cileklimilk Bardak verdim canım onla da ağzından fışkırtıyor tam içemiyor yani yine azar azar ben baya baya içsin istiyorum artık havalar sıcak oldu suya ihtiyaç var