Anemone herkeste belirtiler farklıdır mesela eşimde ateş hiç olmadı grip gibi geçirdi bende geçenlerde grip oldum tat koku gidince çok korktum araştırdım gripte evet tat koku gidiyor ama tatlı ekşi tadını ayırt edebiliyorsunuz ben aci biber tepmiştim ağzıma resmen tadını alınca rahatladım çünkü eğer kovidseniz hiç bir tadı alamıyorsunuz acı veya tatlı yiyerek test edin kendinizi çok geçmiş olsun