Moon8540 Merhaba 😊 Bir gün öncesinden başlayan yoğun korku ve tedirginlik hissettim. Ameliyathane kapısına kadar eşimle vazgeçmeyi bile düşündük 😄 İşlem yaklaşık 30-40 dk arası sürüyor. Geldiğinde iç çekiyordu çok. Sanırım işlem sırasında ağladı çok kaldıramadıkları içinde korkmuş olabilir. Geldiği gibi emzirdim ve uyudu. O gün fitil kullandık ve nerdeyse tüm gün sakin ve uyumaklı geçti. Biz çift bez kullanıyorduk o ay kalça gelişimi için. Ancak o bile etkilemedi. 3. Gün kontrol ve haftasında kontrolü oldu. Doktorun dediği ve tarif ettiği şekilde sünnetli bölgeyi kremleyip kapattık. Zaten orayı sarıyor bir hafta öyle kalıyor. Haftasında doktor bey çıkardı. Sabah akşam kremi peçeteye sürüp üstüne örtün demişti. Ancak ben her bez değişikliğinde yaptım. Gazlı dönemde nasıl kaldıracağız diye korkmuştum ama normal şekilde devam ettik gaz çıkarmasınada. Herhangi bir sorun olmadı. Genelde ilk çişini yapınca ağlar demişlerdi ama o bile olmadı bizde çok şükür. İyi ki erkenden olmuş diyorum. Şimdi 6 aylık olduk çok hareketli. Dönmeler başlamadan herkese tavsiye ediyorum.