Gonul82 Sevmmm bence silmeyin emziğini dezenfekte edin sık sık doktor emzik hijyeni çok önemli dedi 2 ayda bir değiştirmek lazımmış ordan da kapabilirmiş .
Sevmmm Gonul82 2 ayı bulsa iyi 😂 kaucuklu emzik kullanıyoruz bibs. Hemen şişiyor ayda bir emzik değiştiriyoruz belki daha kısa sürede değişiyor
Gonul82 Sevmmm muhtemelen emzikten kaptı . İnsan atlıyor bazen işte üzülmeyin . Bizim de babanesinde oldu işte üzüntümden kahroldum . Ogünden beri gitmiyorum artık ayakkabıyla evde geziyorlar oyuncağı düştü ben görmeden alıp ağzına falan soktu sanırım
Gonul82 Sevmmm bizde bibs kullanıyoruz 🤣🤣🤣 çok çabuk bozuluyor kaynatırsanız bu emziği oyüZden dezenfektan makinesi aldık biz rahat ettik . İkinci el alın alacak olursanız uyguna oluyo letgoda falan
Eymnzynp Sevmmm Ben danlatarak yapıyorum bir sağdan bir soldan birer damla damlat dedi doktor ne kadar uzun süre agzinda tutarsa okadar iyi dedi aama hemen yutuyor tabi
Ayten-1907 Yusra4242 yok yok kesinlikle ağrısı yok ben de çok araştırdim zamanla geçer canım endişelenme..
pogacayanakli_aylamm Yusra4242 benim bebegimde öyle maydonoz suyunu denicem. Doktorumda mikostatin yazmış. Hicbir ise yaramiuor
pogacayanakli_aylamm Blueben bebeğimiz kaç aylıkken yaptınız benim bebeğim 4 aylık bi yan etkisi olmaz değil mi
Blueben pogacayanakli_aylamm 3 aylıkken yapmıştım hiç bi sakıncası olmadı içirmiyoruz zaten sadece temiz parmağınızı suyuna banıp ağızda dilinde gezdiriceksiniz bu kadar