Eminehalil ben üçüncü günde yürüyüşe onuncu günde egzersize başlamıştım. Hareket yaparken ilk etapta kesi yeri acıyordu, fakat çabucak geçti. Doktoruma da söyledim bir sıkıntı görmedi. Şu an bebeğim dört aylık ve her hareketi kolayca yapabiliyorum, en ufak bir sızı bile yok. Tabi her bünye aynı olmayabilir, doktorunuza sorun.