ZumrAsel Eloo005 usutmus olabilir, alerjisi olabilir.. Ben de o aylarda Dr a sormuştum normal demişti ama hiç geçmedi 1 yaşında hala aynı.. alerjik bizim ki yediklerinden kaynaklı oluyor..
Altntaskadrye Eloo005 Canım sen sebze türü yeşillik yediysen ondan olabilir sütünden geçmiştir korkma
Eloo005 ZumrAsel evet bende hemşireye sordum normal dedi yeşil kaka olması sorun değil demişti sadece anne sütü alıyor