Zamanlagelen Oglum 8 ay 4 gunlukken dis cikardi su a 8 ay 15 gunluk hala tam bir dis gorunumunde degil beyaz ucu gorunuyor birsey surttugunde tak tak ediyor ben dokundugumda tırtıklı ucu elime de geliyor ama cıktı cıkali bole neredeyse .. Ben saniyordum ki cıkıyor ve birkac gune dis gorunumunu aliyor 😊😀 sizde nasil isledi surec 😊
Nseyma Zamanlagelen baya uzun sürdüğünü söyleyebilirim. Tam diş görünümünü alması 1,5-2 ayda oluyor. Benimki 7 aylıkken 2 diş çıkardı şuan 8 ay 13 günlük baya görünüyor ama tam diş değil hala🤷🏻♀️😅
Deletedmom115 Zamanlagelen Canım 15 güne baya uzar merak etme ama tam diş gibi görünmesi biraz daha sürer
Zamanlagelen Nseyma ooo hadi ya 😀 ben baya hayal kurmusum hemen gorunecegine dair 😊 hayirli olsun incileriniz 😀
Zamanlagelen Minikbalinannesi cok sagolun icim rahatladi bende acaba vitamin felan mi eksik niye bole diye dusunuyordum 😊
eylullbilginn 7 ay 15 günlükken elime geliyordu ama çıkmamıştı bi 5 gün için de çıktı görünür hale geldi şu an 7 ay 27 günlük baya belli 2 dişi de bebekten bebeğe değişiyor olabilir canım
Zamanlagelen Melek7 😊dogrudur canim ah bu disler cikana kadae bir dert uzadi uzamadi baska bir dert 😊
Uzaymekiii Zamanlagelen 1 aya alt dişler 1buçuk aya üst dişler canım😌 ben de senin gibi ilk dişi görünce ertesi gün normal bi diş gibi görünecek diye çok heveslenmiştim ama normal boyuta gelmesi 1ayı buldu🤷🏻♀️😂
Nseyma Zamanlagelen ben de daha kısa zamanda tam çıkar sanıyordum. Teşekkür ederizzz sizinkiler de hayırlı olsun😍 Yalnız emziriyorsanız bu durum biraz can sıkıcı olabiliyor, hele ki bebişiniz oyuncuysa😅
Zamanlagelen Mervecik1 walla ben habire bakmaya calisiyorum da bizimki dokundurtmuyor zaten 😊 akisina birakayim o zaman 😀
Zamanlagelen Nseyma hiiiçç sormayinn 😊 hem bir yandan hosuma gidiyor hem bir yandan zor oluyor o oyunlar 😀 kesfediyorlar nede olsa 😊