Masalimk benim oğlum 12 aylık doğduğu zaman reflüsü vardı her beslenmede hıçkırırdı. Şimdi ise mide kapasitesini aşdığı an hıçkırır ve baya da uzun sürer. Çözümü şöyle buldum az az sık aralıklarla beslemeye çalısıyorum böylece hıçkırığı kesildi. Sizde deneyebilirsiniz isterseniz🌸