emation55 Bende çok olmuştu ama genelde kız çocuklarında olur derler vücudumda kocaman yara gibi çıkmıştı doğumdan iki gün sonra gitti korkmuştum açıkçası 😁 Şuan yüzümde çil gibi lekeler var bı kaç kişiden güneş kremi ve koruyucu duydum ama bilmiyorum