Ayalayay büyüme ataklari yaşıyorlar bize ihtıyac duyuyorlar yeni yeni dünya ya adapte olmaya çalışıyorlar .3 ay bitti benim de Bugun , Bahn Geçiçi bir süreç oldugunun bilincinde olup sabırlı olmaya calısyorum çok yoruluyorum çünki ama onlarin bizden başka sığınacak kimseleri yok tak güvendiği bizleriz o ne ısterse öyle kucaksa kucak hiç bişey ondan önemli değil bi kaç ay sonra istesemde zaten kucagımda durmayacak gğZel bakalım 🥰