Oğlumun doğum gününe daha 2 ay var ama ben fikirler edinmeye başladım eşim Fenerbahçe konsepti olsun istiyor bende değişik bir şey olsun istiyorum ama onu da kıramıyorum ilk doğum günü Fenerbahçeydi. Sizce ne yapsam? Onu kırmayıp yine taraftar konsepti mi?