Diyetisyenlik hizmeti de alıyorum, haftanın 3 günü falan eliptik yapıyorum 25 dk civarı ona rağmen haftada 500 gr falan veriyorum yahu 1 ay oldu bugün toplamda 3.500 kg vermişim bakıyorum millet 1 ayda 5-6 kilo veriyorum neden böyle anlamadım motivasyonum acayip düştü var mı önerisi olan neyle desteleyebilrim???