Valla bende artık ağlayacak dereceye geldm gece saat bası kalkıyor gündüz uyumamak için direniyor bir ağlaması var sanki bir yerden düştü 5. Ay atağıda mı var demstm burdan bir arkadaş 5. Aya hiç gelmeyin demişti 😂haklyms valla birde tek bakıyorum bebeğime bitik bi haldeyim ne zaman geçecek bunlar 😭