Arkadaşlar merhaba
Oğlum 8 aylık ben çalışıyorum sağdığım sütü içiyor gündüzleri akşamda beni emiyor fakat sütüm yetmiyor mama alıyorum mamanın tadını hiç sevmiyor ağlayarak itiyor bu durumda olanlar ne yaptınız ısrarla mama deneyip buldunuzmu sevdiği mamayı yoksa ek gıdayımı arttırdınız geceleri çok sık uyanıyor göğsümde süt olmadığı içinde uykuya dalamıyor açlıktan bir de gündüz uykuları 2 mi olmalı bu ayda