Merhaba hanımlar . Geceleri uykuda bile hissediyorum sırtımın üzerine döndüğümde kramp giriyor gibi aşırı acıyor , sızlıyor . Bebeğim gün içinde fazla kucağımda olduğu için mi böyle oluyor acaba ? Aslında henüz 6 kilo çok ağır da değil.Ya da değerlerimde bir eksilme falan mı var acaba? Böyle olan var mı ?