Merhaba anneler oğlum 2 ay 22 günlük 3 gün önce sünnet oldu dünden beri kaka yapmadı sadece minicik yaptı gazını çıkarıyor ama kabız birde sünnete gittiğimiz gün emzirmek canını acıttı 2 defa hipp mama vermiştim dün azıcık zeytinyağı verdim fayda etmedi sizce neler yapabilirim karnı sert bugün