Usaysenur Doktora danışacak bir şey yok🙂 yenidoğan döneminde bebekler her beslenme sonrası kaka yapabilirler. Bu ilk zamanlar daha fazla olur.Ayrıca güzel beslendiğine de işaret. Gürültülü,sulu olması normal. Zaten süt içiyor sadece,sulu olmasından doğal bir şey yok.
Kakada kan,mukus görürseniz o zaman doktorunuzu bilgilendirin.