Kızlar hamileyken sol kasığımda ağrılar oluyordu yürümemi engelliyo hareket etmemi kısıtlıyordu okadar acıyorduki ağladığımı biliyorum bebekle alakalıdır diye katlandık sezeryan doğum olduktan sonra bu ağzı eskisi gbi olmasada devam etti ama bugün biraz fazla gibiydi 7 ay oldu hala geçmedi normalmi bu durum yasayan varmı? Korkuyorum kötü birsey olur diye 😔