Ayalayay detaylı ultrason çekilirken böbreğinde genişleme olduğu tespit edilmişti. Doğduktan sonra tekrar kontrole götürdük orda kum göründü. Nefroloji bölümüne gittik orda da teyit edildi. Yani ben çişinde kırmızı lekeler görüyordum ama bu böbrek kumundan kaynaklanıyor mu bilmiyorum daha çok beslenme yetersizliğinden oluyor zaten sütüm öyle çok çok değildi.