Umay Kızlar 28 gün önce sezeryan ile Doğum yaptım kilo aldığım için kendimi çok kötü hissediyorum diyet yapamıyorum sütüm kesilir diye acaba ip atlasam dikişlerime açılır mı?
Ddmyvz Umay doktorum 2 ay sonra istediğim sporu yapabileceğimi söyledi bana isterseniz 2 ayınız dolsun
Ceronimo35 Koca göbek bende de duruyor çocuk doğurduk sonuçta hemde maledef sezaryenle o yüzden zamanla inecek ama bence atlamayın içerde kat kat dikiş duruyor
Rabia Umay cnm ben bir ay önce sezeryan doğum oldum kurban bayramında ailecek toplanildi ip atliyolardi çocuklar bende severim hmn girdim atlamaya çok cnm yandı tövbe dedim dahada atlamam tavsiye etmiyorum acıyo😊