Zeynep141303 Bebegimi emzirirken goyus uclarim agriyordu simdi ise goysumun ic kismina dogru sislikler olmaya basladi emse bile rahatlamiyor sagiyorum sislik iniyor dakat agri sabit cok zor yatarken bile hissediyorum yardimci olun😔
Altntaskadrye Zeynep141303 Canım uzun süre emmediyse boşaltamamıştır memeni bendede olmuştu bir gün sonra geçti bol bol emzir mastit olabilir inşallah ilerlemez sen emzirmeye çalış
Zeynep141303 Altntaskadrye surekli emiyor fakat emerken uyuyor tam bosalmadigi ici olabilirmi lahana koydum 2 saat durdu biraz agri hafifledi gibi fakat agriyan bolge kizarik hala