Kızlar merhabalar, 1 buçuk aylık bebeğim var. İlk doğum yaptığım sıralar sağ göğsüm mastit oldu çok acılar çektim ve en son soğuk lahana yapraklarını göğsüne sar dediler bende uyguladım ve geçti mastit sıkıntım. Ama mastit olan göğsüm süt üretmemeye başladı, sol göğsümde süt var ama sağ bomboş. Onuda emdiriyorum sürekli sağmaya çalışıyorum ama bir iki damla geliyo ondan sonra yok tek göğsümle de bütün gün doymuyor bebeğim mecbur arada mama takviyesi yapıyorum. Bunun bi çaresi var mı, yoksa artık sağ göğsüm süt üretmeyecek mı😔