Anne25 Ya kızlar 3 aylık bebeğim var karnı gurluyor mu desem bağırsaklarımı gurluyor şuan emiyor mesela sesler geliyor karından oda rahatsız oluyor ağlıyor kaka yapmak ta zorlanıyor neden bu karın gurultusu☹️
Tazeanne3434 Anne25 gazı var canım sancı yapıyorsa ondan ağlıyordur gazını çıkarmaya çalış sıcak tut gerekirse doktorunla görüş gaz damlası kullan eğer kullanmıyorsan
Begimai Anne25 Benim kızım 3 ay 4 günlük bizimki de bazen öyle ses çıkarıyor bağırsakları ve gaz sorunumuz var hâlâ damla kullaniyoruz. Kakasin da iki üç günde bir yapıyor topluyor Tabiki de zorlanıyor çıkarırken ama katı değil normal kakası. Yaptıktan sonra rahatlıyor baya kuzum.
Seda611 Anne25 gaz damlası kullandığımız zamanlar bizim de öyleydi bir iki haftaya gaz sorunu bitecek damlayı bırakınca düzelecek canim
Anne25 Tazeanne3434 kullanıyorum be kızım gaz damlası sab siplex kullanıyorum sıcak tutmaya bakayım ben bu seferde terliyor iyice şaşırdım