dmert mrb kizim tam 8 aylik gece emirme sikligi nasil olmali cewremdeki herlez kalkma alissin diyorlar bn 4 gbi birkere kalkiyrdum ama onlar hic kalkma diyorlar ne yapmaliym bilemedim
Balbebe dmert sen kalkmazsan uyanmıyor mu? 8 aylık 3-4 kere uyanıyor emmek için. Eğer kilo alımı iyi ise doktorlar uyandırmayın diyor. Ama 1 yaşına kadar gece 1-2 kere emmesi çok normalmiş.
Gunsss dmert bizim oğlan 2-3 saatte bir kalkıyor meme vermezsem uyumuyor 🙄 nasıl alıştıracağım bilmiyorum
dmert sevval_5481 bakalim goturcem saglik ocagina 6 aylikken 8.150grdi suan tam 8 aylik olduk 1 temmuz da gel ddi goturmedim daha doktora
Yagmurunbebegi dmert kaldırma tabki de yatmadan önce yedir yatır uyusun. Uyusun da büyüsün diye boşa dememişler
Gunsss Yagmurunbebegi sütüm hep azdı mama destekli büyüdü ama gece mama veriyorum doymuyorsa diye yine uyanıyor 🥺
Yagmurunbebegi Gunsss cnm bebeğn 6 bçk aylıkmş uyanması normal gece beslenmek istiyodur ama sen yine sadece o uyannca yedir uyumasına devam etsin. Benmki de daha yeni yeni düzene giriyo 8 aylık