İstediği olmadığı zaman çok hırçın bir çocuk olmaya başladı. Özellikle gece maması biraz gecikse suyunu içemezse. Hemen bağırmaya ağlamaya başlıyor. Bu da beni korkutuyor. Uykularımız gitti eskiden 1 kere uyanırdı şimdi 50 kere uyanıyor. Ve bana sarılmadan uyumuyor. Var kı aynı şeyleri yaşayan. Lütfen geçici olduğunu söyleyin çünkü çok yıpratıcı bir süreç.