Esra43 başlığı görünce kesin 4 ay civarı dedim. İçeriğe baktım ki yanilmamisim. Ah o 4. Ay atağı kabus gibi. 1 ay sürdü her gün çığlık ata ata saat başı uyandı ben ise uyutnaya çalışırken 20 dk geçiyordu ve sürekli 40dk.da bir uyaniyordum. Bir gün dayanamayıp ağladım hıçkıra hıçkıra o kadar sinirlerim bozuldu. Meğer o gün son günmüş. Oğlum şimdi 15 aylık neredeyse ama ben 4. Ayı unutamam 🤦