Balevlat2019 Merhaba, iki gün önce oğlum da düştü. Düştüğü yerde petek boruları var, kafasını çarpmış, şişti hemen 😭 de gittim, röntgen çekildi, beyin cerrahi baktı, sorun yok ama 24 saat dikkat et, uyumasında sıkıntı yok uyut ama iki saatte bir uyandır kontrol et hareketlerini ve fışkırır gibi kusma olursa ya da gözlerde kayma filan hemen gel tomografi çekelim dedi. Şükür öyle bir şey olmadı. Ama bence hiç beklemeyin imkanınız varsa hemen bi dr gidin içiniz rahat etsin. Çok geçmiş olsun bebeğinize.