EDZbusra merhabalar bebeğin kaç haftalık doğdu inşaallah memeni alır. Benim oğlum 3 hafta sonra alabildi memeyi. Her biberon dan önce emmeye çalıştırdım. Göğüs uçlarım yoktu çok zorlandım ama değdi. Sende vazgeçme. Sen harika bir annesin ve bebeğine çok güzel annelik yapıyorsun. Sen istersen herşeyi başarabilirsen kendine güven 💕