Merhaba kızım son bir aydır biz birşeyler yer içerken atılıyor yemek istiyor yani başta abarttigimi düşünüyordum ama bildiğin iç geçiriyor Dr kontrolünde tadimlara başladık iki haftadır ama kızım o kadar istekli ki kaşığı yakalıyor ağzındaki bitince beklerken bağırıyor çok sabırsızlanıyor. Sizin bebekleriniz nasıl bu durum hem hoşuma gidiyor hem de korkutuyor beni aşırı kilolu olur diye 🤦🏻♀️