Nurerenn Emzirmeyi bıraktık uykumuz düzene girer sandım tersi oldu geceleri 8-9 kere kalkıyoruz nerdeyse sancılı bi şekilde dayanamıyorum o haline sürekli ağlıyo ne yapabilirim
Sin21 Nurerenn 19. Aydaki gaz yediği bişeyden olur ancak yediklerine dikkat edebilirsiniz uyumadan önce ağır şeyler vs yemesin bilemedim ki
Hacer_0393 Nurerenn Benim de 5 aylık bebeğim var. Durmadıginda ayağının altına adaçayı(acı elma)yağı sürüyorum rahatlıyo gazi varsa dene istersen ben sürekli yapıyorum çok iyi geliyo. Allah acil şifalar versin inşallah.
Nurerenn Cheddar hep değildi emmeyi kestikten sonra gaz olmaya başladı yediğimi yoksa süt içiyo o mu yapıyo anlamadım 😢
Nurerenn Anne12345 doktora haftaiçi göstericem ama bu aylarda olan varmı bi sormak istedim gaz sancısı var bende anlam veremiyorum
rbndmrcn Nurerenn benim oğlum o aylarda inek sütüne başlamıştı ve aşırı gaz yapıyordu sancıdan kıvranarak uyanıyordu bi süre cozemedık sütten olduğunu sonra sütü kesince sancı da kesildi
rbndmrcn Nurerenn kesinlikle süt yapıyordur biz de anlamadık baştan her gece sancı içinde uyanıyordu karnı taş gibi oluyodu laktozsuz süt falan da denedik ama o da gaz yaptı badem sütü veriyorum şimdi hiç gaz falan olmuyor süt bazı bebeklere ağır geliyor
Anne12345 Nurerenn haklısınız bende hep bir şey oğlumda farkedince başkasında da var mı diye araştırıyorum normal mi diye. Doktora gidecek olmanız çok iyi çünkü bebege de sizede günah belki basit birseydir bir ilaç verir sizde oda rahatlarsınız
Nurerenn rbndmrcn bende laktozsuzu denedim oda yaramadı sanırım badem sütü deniyim bide o zaman teşekkürler🤎
Ecreee Nurerenn kızım 21 aylık olucak hala gazli,çünkü gece yatarken üstünü açık yatıyor, ayağına çorap giyinmiyor.yediklerinde de gaz yapıcılar var ancak en çok ilk söylediklermden dolayı…
Nurerenn Ecreee benimkide üstü açık yatıyo örter örtmez atıyo üstünden ne yapıcağımı şaşırdım o kadar sık kalkıyoki karın ağrısına
Ecreee Nurerenn Karin sancısıni nasıl anlıyorsunuz,kızımda surkeli o tarafa,bu tarafa dönüp duruyor,ancak ağlamıyor,ağrı yapsa ağlar diyorum..
Anne12345 Nurerenn benim oğlumda cok hareket eder en iyisi uyku tulumu özellikle büyük çocuklar için en güzeli ayaklı olanlar en azından rahat hareket ediyor, ayağı da kalkabildigi için sinirlenmiyorda
rbndmrcn Ecreee ben gece uyanıp ağlayınca hemen karnını elliyorum taş gibi oluyor ya da şiş oluyor o zaman ağlıyorum ki gazı var karnı agrıyor
Ecreee rbndmrcn anladım canm,bu gece kızım yine kıvranıyordu,sıcak şerbet yaptım verdjm rahatladı uyudu,bugün oyalarak külotlu çorap giyindirdim… çorabı arkamı döner dönmez çıkarıyordu bunu çıkaramaz