Rozalinda Merhaba anneler, benim bebeğimin göbeği 5. Günde düştü hiç bi sorun yoktu. Bu gün 11. Gün ve bir baktım göbeği kanamış biraz ve kurumuş.. bu olabilir bşy mi ne yapmalıyım sizce?😕
Emir_karan Rozalinda kahve koy biraz yakar ama mikrop kaptıysa onu alır bir iki kere koy geçer cnm bnm oğlanındaaa öyle olmuştu kahve koydum bş DHA kanamadı
gocebebirbayan Rozalinda canım altını değiştirirken bacaklarını çok kaldırma. Kasılmıştır büyük ihtimal. Kucağına alırken de dikkat et yine.
Efsane01 Rozalinda benim bebeğimin göbeğide 6. Gün düştü ve bugün 13 günlük oldu dediğiniz gibi biraz kanayıp üzerinde kurumuştu kuruyanda bugün düştü şuan normal görünüyor yani ben müdahale edilmez diye biliyorum
aycavc Rozalinda K vitamini eksikliği. Kızımda da aynısı olmuştu göbek bağı düştükten 1 hafta sonra yeni doktoruyla tanışmaya gittiğimizde kan pıhtılaşmaması sorunu demişti. Bebekler ilk doğduğunda iğne yapılıyormuş ama daha sonra tekrar gerekebiliyormuş. K vitamini iğnesi vurdu doktoru ve aynı gün içinde kanama tamamen bitti. Doktorunuza bir danışın derim.
burcu1234 Rozalinda sakın siz bişey döküp sürerek müdahale etmeyin. Bizdede olmuştu. Hemen doktoru aradım takip et zıbınını batıracak kadar kanıyosa getir k vitamini yapalım dedi ama o kadar değildi. Hatta bazılarını yakmak gerekirmiş. Doktorunuza danışın
Zeys Rozalinda doktorumuz göbek düştükten sonra az kanama olabilir endişelenmeyin demişti..göbeğimiz 7. Gün düştü 1 ay sonra hafif kan vardı göbeğinde sordum resim attım korkmayın temizleyin ıslak gazlı bezle dedi temizledim sorun olmadı kanama da devam etmedi..doktorunuza danışın isterseniz
Derin3434 Bizdede oldu çok az az miktarlarda ara ara oldu, cok ıkınıyordu bebeğim, müdahale etmeyin, fazla olursa dr k vitamini yaprırır. Takip edin hiçbirşey sürmeyin. Bizimki geçti müdahalesiz