Busraae Emerek uyuduğunda alışkanlık oluyor.Normalde bu ayda bebeğin kesintisiz uyuması gerekir.Kızım da 20 aylık olucak ama alışkanlıktan kalkıyor illaki.Bi gece iki kez kalkıyor,bi gece 6-7 kez kalkıyor bazen hiç kalkmıyor.Acıkıyo olsa her gece aynı şekilde kalkar diye düşünüyorum.Artık kesmenin vakti geldi.Gündüz suyunu çıkartıyor valla.