Betul055 Sahra0705 4 aylıktı alt komşumun sesinden hep uyanırdı bende çareyi müzik açıp pıs pıs çakmakta buldum
anestod Ayni durumu bende yaşadım. Ama.maalesef sese alıştırmak diye birşey yok. Üst komşumun yürüme sesine bile.uyaniyordu. 16 aylıktan itibaren uykusu kendiliğinden agirlasmaya başladı.
Sahra0705 anestod ayyy bilmiyorum ne yapacağız bide evde tek büyüğü için ona da hak veriyorum ama bana da zor oluyor işte