Baloglum44 Yigitssmommm pipetle kendin şişirebilirsin ama uçmaz tabi ben pipetle şişirip duvara bantlamıştım
Pinar_kb Yigitssmommm aman çok dikkat edin. Helyum patlayıcı bir gaz. Çok büyük zararlar verebilir. Uygun ortamda dolum, taşıma ve kullanma gerektirir.
Pinar_kb Yigitssmommm daha güvenli olur 😊 önemli olan balonun görünmesi yapıştırın duvara gitsin. Zaten diğer yorumlarda anlatmışlar nasıl şişireceğini. Risk almaya değmez bence 😊
Yigitssmommm Pinar_kb duvara değilde Perdeye düşünüyorum aslında Masam Balkon camının önünde Çünkü arkası Boydan cam Perdeye yapsam nasıl olur acaba 🙄
2kezanneoldu Yigitssmommm canım bu helyum balon bi kız çocuğun elinde patlamış kizin kolu yandı haberlerde gördüm çok tehlikeli bişey patlarsa yanıcı etkisi var
burcu1234 2kezanneoldu benim balon korkum bu yüzden çocukluğumda çok çıkardı haberlerde patladı çocuk yandı diye. O yüzden normalden bile korkarım ben. Bencede en sağlıklısı kendin şişirmek