16 aylık kızım emiyor ama sabah kahvaltılarını çok yapmıyor ne yapsam sevdiremedim . Gece 2 kez emiyor acaba emdiği için mi iştahsız? Gündüzde çok fazla yemek istemeyen bir bebek emmesine bağlıyorum . Bu durumda olan anneler nasıl bir yol izlediniz ?