Gamzelina_33 Kızlar bebeğim 2.5 aylık … sizde böyle misiniz merak ediyorum yoksa ben mi abartıyorum 😢 bebeğim 3 sene sonunda dünyaya geldi çok şükür . O geldikten sonra ben ben değilim sanki . Dünyamın merkezine kızımı aldım diyebilirim kimse kucağına almasın hep bende olsun istiyorum tuvalete bile gitmeyi erteliyorum biraz daha ilgilenebilmek için 😢 öptüklerinde rahatsız oluyorum kucaktan kucağa gezmesin istiyorum . Abartıyor muyum sizce ?
Havacianne Gamzelina_33 bu ben.. bebeğim 4 aylık inan bir saat bırakıp gidemem hiç bir yere ve hostesim düşün.. 2 sene izin aldım.. bir kere dışarı çıkmam gerekti 40 dk belki 60 kere aramışımdır.. bilmiyorum sanki ona haksızlık ediyormuşum gibi hissediyorum. Vicdan azabı çekiyorum sanki neden ilgilenmedin der gibi bakıyor .. Yafa ben kafayı yedim 😂
Hacer_0393 Gamzelina_33 Yok canım çok normal bende öyleyim hatta benim bu 2. Kızım ama kimsenin sevmesini, öpmesini istemiyorum. Hatta bazen diyorum ben öpmeye kıyamıyorum nazar oluyo bebek öpmeyin diyorum.😁😂
Uzymom Gamzelina_33 hepimiz böyleyizzz aramıza hoşgeldin 😍 valla ben diğer türlüsünü yapamıyorum ilk zamanlarıma göre bi tık daha rahatım ama kimseye bırakıp biyere gidemem ya ağlarsa ya bişey olursa ne bilim biyerini acıtırlarsa vs aklıma binbir türlü şey geliyor. İşe başlıcaktım istifa ettim mecbur kalmadıkçada başlamayı düşünmüyorum kimseye emanet edemem 😒
Pinkbery Gamzelina_33 yo abartmıyorsun. Bende Boyle düşünüyordum. Hala düşünüyorum kızım 3 yaşına girecek😀 heleki öpme konusuna oldum olası kıl olurum. Kucuk bebekler cocuklar öpülmemeli bana göre. Ama şu var kendini de cok ihmal etme. sağlığına dikkat et özellikle. Herşeyin başı o cunku. Sen iyi olki evladına güzelce bakabilesin der annem hep😌 çok mantıklı
Gamzelina_33 Havacianne tuvalete gidince bile aklım onda oluyor gerçekten kafayı yedim gibi hissediyorum . Bendem başkasınkucağına alınca gözümü ayıramıyorum ondan nefesim kesiliyor sanki 🥲😂
Hacer_0393 Gamzelina_33 Bi defa görümce min kızı bize geldi yenge sen yat ben bakarım dedi bende tamam dedim ama gittim yattım acaba bakabilir mi ya kucağından düşürürse diye düşüne düşüne azıcık uyumuşum sadece hemen geri uyanıp aldım kızımı 😂😁
MasalsMommy Gamzelina_33 Ben de öyleyim. Kızım 10 aylık iş haricinde bırakıp tek başıma bir yere gitmişliğim sayılıdır. Aşırı aklım kalıyor, halbuki olduğu yerde çok iyi bakıldığını biliyorum ama elimde değil🤷🏼♀️
ZBosma Gamzelina_33 bende böyleydim en en güzeli bu ayrılmayın da zaten şuan 6 aylık sanki çok büyümüş gibi daha önceki aylarını özlüyorum dilediğiniz gibi sevin koklayın sarılın çok çabuk büyüyorlar ve zaman geri gelmiyor inanın şuan bile uyuyunca özlüyorum hem anlamıyorum çocuk bizim çocuğumuz istediğimiz gibi büyütmekte özgürüz ki bunu en iyi hemcinslerimiz anlar çocuğum olmadan öncede hiçbir anne teklif etmeden bebeklerini kucağıma almazdım sizde verip vermemekte özgürsünüz kendinizi suçlamayın ve aşırı görmeyin yaşadığınız anın tadını çıkarın sağlıcakla büyütün İnşaAllah 🌸
Mom0363 3 doğum yaptım, hiç birinde böyle olmadım.. Bende mi bi tuhaflık var acaba? 😅 Ailem, dostlarım kısacası sevdiğim insanlar çocuklarımı kucaklarına aldıklarında, sevdiklerinde, ilgilendiklerinde mutlu olan biriydim ki hala öyleyim… 🙃
Hacer_0393 Canimoglum123 Yok şöyle bişey var canım ben hamileyken yanıma kimse gelmedi gelin bi yanıma bi iki gün kalın derdim kimse gelmedi o kadar ihtiyacım vardı ki hiç ayakta kalamazdım sürekli karnım ağrıyodu acıyodu benim ihtiyacım varken yanımda olmayan şimdi bebeğimi sevsin istemiyorum canım açıkçası.şimdi sürekli özledik gelmek istiyoruz deyip duruyorlar haksızmıyım şimdi allah aşkına.
elmalikurabiye Gamzelina_33 lohusaliktan oliyor. Abartmiyorsunuz. Zamanla bebeginizin baska baska sevgileri de ogrenmesi gerektigini dusunurseniz esirgemekten de cekinmeye baslayacaksiniz. Saglikla buyutun 🌼
Mevakemaleyna elmalikurabiye 3.5 yildir bu bayandan daha beter durumdayım her an her dakika birsey olacak diye korkuyorum gozumun onunde evde bile
Gamzelina_33 elmalikurabiye aslında biraz da annemin bebeğimi aşırı sahiplenmesi beni böyle yaptı sanırım 😢doğduktan sonra kucağıma doğru düzgün alamadım sadece emzirmeden emzirmeye onda da annem veriyordu kucağıma . Sen düşürürsün tutamazsın falan diyordu bebeğimle hiç tek olamadım 50 gün boyunca . 20 gün evimde annem benimle uyudu sonra memleketime geldim 30 gün kaldım yine annem benimle uyudu bebeğe hep o kalktı beni engelledi . Sen biberon verme boğarsın ben veririm falan diyordu yani kısaca ben kızımı kardeşim olarak hissettim hep annem anne gibi hissetmemin önüne geçti …Bende evime gittikten sonra bebeğime daha bi düşkün oldum sanırım anneme olan kırgınlığım yüzünden
Mevakemaleyna Gamzelina_33 3.5 yaşında oğlum var 34 günlük kizim ogluma aman bisey olmasin kizima aman bisey olmasin diye geziom ben yok cocuklar var doğru degil belkj ama gozumle disarda takip ediom az uzaklaşsn hemen pesine kosym
elmalikurabiye Mevakemaleyna sizinki kaygi bozukluguna girmis artik sanirim. Paylasamamaktan ziyade bisey mi olacak korkusu tasiyorsunuz galiba. Bi psikologla gorusun cok yogun hissediyorsaniz bunu
Mombaby123 Ben öyle değilimde sadece istiyorm ki herşey yesin organik olsun iyi bi anne olayım. Hep istiyorm kizimla vakit geçireyim başkaları bu kadar peşine düşme diyolar Kmse umrumda degil
Mevakemaleyna elmalikurabiye vallaha dr gitmeyi dusunmuyorum cunku sebebini biliyorum ve bence hep tasimaliyim bu korkuyu ki gozumden ayirmamaliyim
Asel0309m Bende öyleyim yA zaten küçüçük bebekleri niye öperler anlamıyorum. Ben doğurdum sadece ben öpecem 😂😂