Lina1205 canım doktorlar genelde doğum kontrol haplarını öneriyorlar 3-6 ay arası kullanıp yumurtalıkları uyutup kendin adet olup doğal yolla gebelik elde etmeye çalışıyorlar . Duphastonla hamile kalan var adet düzenleyici bu da gebeliğe engel değil içerisinde progestan olduğu için bebeğin tutunmasına yardımcı olur bir de bitkisel agnucaston diye bi hap var hayıt tohumundan elde ediliyor bunları bi araştırın . bende pkoluyum pkonun en büyük düşmanı kilo fazlası varsa versin bir de insülin direncine tiroidlerine baktırsın . Ben bunların hepsini yaptım ama eşimde de sorun varmış bu yüzden olmuyormuş eşimdeki sorun çözüldükten sonra doğum kontrolü bıraktım eşim kendi çapında korunuyordu o şekilde hamile kaldım