Merhaba hanımlar .Sürekli ikinciye hamile kalıcam diye aklım çıkıyor . Bebeğim daha 4,5 aylık önce onun bebekliğini kaliteli bir şekilde geçirmek istiyorum. Her şeyde hamile miyim şüphesine kapılıyorum mesela ben idrar yolu enfeksiyonu ömrü hayatımda sadece hamilelikte yaşamıştım şimdi yine oldum . Göbeğim büyüyor kilo alıyorum büyük ihtimalle . Canım her şeyi istiyor iştah açıklığı var . Bağırsaklarımın hareket ettiğini düşünüyorum ve ona yoruyorum bebek olamaz . 15-20 gün önce test yapmıştım negatifti böyle bir durum olamaz zaten değil mi ? Hiçbir korunma yöntemi kesin çözüm değil ki 😒