Hayırlı geceler hanımlar cok mutsuzum yaa 1 haftadır lekelenme geliyor oda şöyle gecen cumartesi cok az leke oldu sali gene oldu dün gene oldu ama cok az 3 gün gecikti adetim adet belirtilerim de yok sprial var ama diyorlar ki ara lekelenme olur 10 aydır takılı ve düzenliydi lekelenme falan olmazdı test yaptım hem erken hem normal test ama çıkmadı 14 aylıkta oğlum var nedir düşünmekten kafayı yiycem salı gününe randevu aldim😔